Misyonumuz

MİSYONUMUZ

''Bilgi ve teknoloji çağı olarak adlandırılan 21. yüzyılda toplumsal değişim ve işletme alanındaki gelişmelerle pazar ve pazarlama dengeleri de farklılaşmaktadır. Gelişen teknolojilerle üretim kabiliyetleri artmakta, tüketiciler sürekli yeni marka ve ürünlerle karşılaşmakta ve her alanda değişik kalite, fiyat ve çeşit alternatifi yakalayabilmektedirler. Tüm bu şartlarda, hemen hemen her sektör için geçerli olan yoğun rekabet altında şirketimizin başarılı olması ve ayakta kalabilmesi için; müşteri kazanabilmeyi ve müşterilerimiz ile aramızda “sadık” , “güvenilir” bir çalışma ortamı yaratmayı diğer bir ifade ile “müşteri odaklı” çalışmayı misyonumuz haline getirdik.

Ancak sürekli ürün ve marka bombardımanındaki müşterileri kazanmak ya da mevcut müşterilerimiz ile ilişkileri koruyabilmek kolay bir iş değildir. Günümüzün bilinçli tüketicisi, bir ürün ya da hizmet tercihinde sadece ihtiyacını gidermeyi değil, o ürünün diğerlerinden ne farkı olduğunu, artı ne değer vereceğini bilmek istemektedir. Bu nedenle bugün pazarlama stratejimiz tüketici gözünde “değer” olarak adlandırılan özelliği bulmayı, bu değeri ürüne katmayı ve en iyi şekilde tüketiciye duyurmayı hedeflemektedir. Bir ürünün değerini aslında müşterilerin ihtiyaç ve beklentileri belirlemektedir. Değer; müşterinin satın aldığı üründen elde ettiği “fayda” olarak adlandırılabilir. Her hangi bir kategoride aynı ihtiyaca hitap eden birden fazla marka olduğu düşünüldüğünde; markalar arasında yapılacak tercihi, üründen elde edilecek fayda belirlemektedir. Biz müşterilerimize diğer ürünlere göre artı bir kazanım ve “farklılaşma” sağlayarak değer katmayı hedeflemekteyiz.''

Şimdi arayın 0 850 885-0007 otelinize uygun en iyi fırsatı kaçırmayın!

Aradığınız tüm özellikler ve daha fazlası Hotel Management System'de.

Mesaj Gönder